Brainstorm Amsterdamse docenten

0 Comments


Na een korte wandeling met vijftien punten door de binnenstad wisselden vier Amsterdamse docenten ideeën uit over optimale manieren om Mapping Slavery te gebruiken in de klas. De docenten vinden de route interessant ook voor hun leerlingen om mee te werken. De vele beeldbronnen zijn ook in de klas goed te gebruiken als er weinig tijd is om daadwerkelijk op stap te gaan. Om leerlingen zelf punten uit de route aan anderen te laten presenteren, moet er meer tijd zijn, bijvoorbeeld in een activiteitenweek.Op de foto zie je Mari Varsányi (Esprit college), Marije Ebbens (Open Schoolgemeenschap Bijlmer), John Hoogwoud (Scholengemeenschap Reigersbos), Ineke Mok en Johanna Baart (MSA Montessori Scholengemeenschap Amsterdam) die hun ervaringen uitwisselen (foto Dineke Stam).  Mari maakte al eerder lessen met de Amsterdamse Gids, die ook via deze site terug zijn te vinden. Een uitgebreider verslag vindt u op het docentenforum.

Please follow and like us:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.